czwartek, 21 września 2023

WYCIECZKA 23.09.2023 r. ODWOŁANA!!!

 Szanowni Klubowicze!

Z powodu pilnych, nie planowanych spraw zawodowych naszego przewodnika Damiana, z powodu których musiał zrezygnować z wyjazdu z nami- odwołujemy sobotnią wycieczkę!

Myślę, że zrobiliśmy wszystko, aby znaleźć zastępstwo, ale jest to wysoki sezon i niestety nie udało nam się. Wszyscy są zajęci w tym czasie.

Szukałam nawet przewodników polsko-języcznych w Dreźnie, ale również otrzymywałam odpowiedzi negatywne. Nie od wszystkich co prawda otrzymałam odpowiedzi, ale nie możemy czekać dłużej, ponieważ muszę też odwołać autokar.

Dziękuję wszystkim osobom, które również były zaangażowane w poszukiwania zastępstwa 💛😃

Nie wiem, czy tę wycieczkę uda się zrealizować w terminie późniejszym (21.10.), czy po prostu rezygnujemy i oddajemy pieniądze?

Przykro mi z powodu odwołania, ale nic nie jestem w stanie zrobić. Myślę, ze gorzej byłoby, gdyby to była wycieczka kilkudniowa...

Do zobaczenia

Renata

0 Comments:

Post a Comment