wtorek, 3 listopada 2020

JESIEŃ W OGRODZIE BOTANICZNYM

 Moi Drodzy! Usiadłam wreszcie do tych zdjęć, aby je opublikować zarówno na facebooku, jak i na blogu. Zmotywowaliście mnie między innymi telefonami z zapytaniem czy jestem zdrowa?!!!

Otóż jestem zdrowa i moja rodzina też, ale jest to dla mnie, jak i dla Was sytuacja niezwyczajna, żeby mieć tak bardzo ograniczoną możliwość podróżowania i przemieszczania się  i chyba działam jakoś na wolniejszych obrotach...:)

Długo też myślałam nad kolejnym wyjściem i zwiedzaniem z przewodnikiem. Z jednej strony powinniśmy myśleć o bezpieczeństwie, ale z drugiej-musimy też wychodzić na świeże powietrze i ogólnie wychodzić dla własnego zdrowia psychicznego!

Zatem! Czwartek g.12.00!

Ogród Botaniczny we Wrocławiu zajmuje obecnie powierzchnię 7,4 ha i znajduje się w nim ok.7,5 tysiąca gatunków roślin szklarniowych i gruntowych.

"Zwiedzanie w podgrupach 5-osobowych"😏😉










































0 Comments:

Post a Comment