poniedziałek, 19 stycznia 2015

PODZIĘKOWANIE

Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania z okazji "Dnia Babci i Dziadka", babciom, dziadkom,  gościowi wieczoru- Pani Wandzie Ziembickiej-Has, naszym małym artystom biorącym udział w przedstawieniu- uczennicom klas Ia i Ib Szkoły Podstawowej nr 53 oraz  naszej koleżance Agnieszce Chruściel za przygotowanie wzruszającej oprawy artystycznej.

Poniżej pozwoliłam sobie, za zgodą autorki  na zacytowanie maila od jednej z uczestniczek, opisującego piątkowe spotkanie:

"Renatko!

W pierwszych słowach mego listu pragnę powiedzieć, że jestem pod
wrażeniem Twojej aktywności. 
W drugich słowach pragnę podziękowć za wczorajsze spotkanie.
W trzecich słowach rozwinięcie tematu i uzasadnienie.

Renatko, jak Ty to wszystko robisz? Pewnie bardzo często słyszysz to
pytanie? Jesteś na wszystkich frontach. Nie chciałabym pozbawiać Cię
frajdy z działania, ale wydaje mi się , że jeśli będziesz nie
wyrabiać, to śmiało możesz podzielić się zadaniami z innymi, np. ze
mną.
Kurcze blade, wszystko organizujesz, a ja tylko korzystam.
 Twoje ciasta są rewelacyjne. Szczególnie ten biszkopt z galaretką. To
 jest odlotowe mistrzostwo świata. Jestem na diecie odchudzającej, ale
 musiałam zgrzeszyć i nie żałuję.

Nie spodziewałam się, że impreza pt. "Dzień Babci i Dziadka" może mnie
urzec.
A jednak. Zadbanie o wystrój sali : okolicznościowy napis, stoły z
obrusami, świecznikami , niby nic takiego, a jednak. Program artystyczny w
wykonaniu dziewczynek (gdzie te chłopy) wzruszający. Szczególnie
przypadł mi do gustu taniec dla babci i taniec dla dziadka.
Synchronizacja rozbrajała. Ale o to chodzi. 

Gość wieczoru, czyli Pani Wanda okazała się gawędziarą (...) Bardzo mi dużo
dało spotkanie z tak ciekawą osobą. Co tu
dużo mówić, miło bylo Jej posłuchać. Trochę praktycznych rad,
trochę otarłyśmy się o światek arystyczny.

A teraz wracając do Ciebie. Jesteś niesamowita. Strona KAK jest już ze
zdjęciami z wczorajszego spotkania!!!!!!!!

Powraca pytanie. Jak Ty to wszystko robisz? Nie oczekuję odpowiedzi.
Robisz i już , i chwała Ci za to.

Z pozdrowieniami
Irena Rudnik"

0 Comments:

Post a Comment