czwartek, 20 stycznia 2022

 W tym roku uczestniczyliśmy już w kilku wydarzeniach kulturalnych, m.in. w koncertach noworocznych. Bardzo mi jest zawsze miło, gdy po spektaklach czy koncertach docierają do mnie informacje, wrażenia lub podziękowania od uczestników.

Tym razem również otrzymałam na maila takie podziękowanie, które pozwolę sobie zacytować:

"Dziękuję za przepiękne dwa wieczory Nowego Roku. 

Capitol - REWELACJA!!!...

Dwie godziny wspaniałej muzyki, wybitnych głosów, pięknych kostiumów i bardzo dobrego humoru.

Wczorajszy wieczór w NFM (14.01.) upłynął w poważniejszym tonie, ale pozostawił równie wspaniałe doznania. Muzyka na najwyższym poziomie. Soliści nagrodzeni brawami na stojąco. Były bisy. Urok, czar i styl. Dyrygent - niczym konferansjer- prowadził całość przedstawienia- czarując kunsztem muzycznym, elegancją i kulturą. A to wszystko bez użycia choć jednego słowa. Jestem pod ogromnym wrażeniem i cieszę się, że mogłam brać udział w tych wydarzeniach. Jeszcze raz SERDECZNIE DZIĘKUJĘ!

....."

Pięknie, prawda?




0 Comments:

Post a Comment