środa, 5 stycznia 2022

 Pierwsze spotkanie klubowe w 2022 r. planowane było dopiero na 14 stycznia, ale w związku z dużą ilością wyjść kulturalnych i koniecznością rozdziału biletów, proponuję spotkanie w najbliższy piątek 7 stycznia o godz.18.00.

Na spotkaniu w piątek będę miała już bilety do:

-Opery na Galę Noworoczną na 8.01 g.19.00

-na spotkanie kabaretowe J.Skoczylas i goście-Klasycznie na Festiwalu Wrocek 12.01. g.14.00

-do Capitolu na Galę Światowych Musicali 13.01.na g.19.00

-do Teatru Komedia na "Judy na Końcu Tęczy" 5.02. g.20.00.

Każde z wyjść to kilkadziesiąt biletów, więc byłoby mi trudno rozdzielić bilety przed spektaklem.

Wczoraj dostałam jeszcze propozycję wyjścia do Narodowego Forum Muzyki na 14.01.-Koncert Noworoczny. W tym roku nie brałam pod uwagę NFM, bo ceny były za wysokie (150- 180 zł). Propozycję, którą dostałam dla Klubu to 50 zł. Jeśli ktoś miałby ochotę na ten koncert to proszę o info. Do forum wychodziliśmy jednak często na koncerty, więc ja akurat tym razem się nie wybieram.





                                                                                    
 
Jeszcze kilka zdjęć z wyjścia do Opery od Eli i Grażyny, które oprócz mnie robią zdjęcia na naszych spotkaniach i wyjściach.


0 Comments:

Post a Comment