czwartek, 30 grudnia 2021

 Na spotkaniu we wtorek padały pytania o wyjścia na koncerty noworoczne. Zaczęłam szukać, ale tych niżej budżetowych oczywiście. Mam kilka propozycji. jedną z tych propozycji jest Opera, wyjście na Galę Noworoczną, ale w dniu 2.01.Zarezerwowałam kilka miejsc (ostatnich). Cena za bilet 40 zł, ale jest to pierwszy rząd na ostatnim balkonie. Jeśli macie ochotę pójść proszę o informację zwrotną, najlepiej w dniu dzisiejszym. 

Gala trwa 150 minut. W programie: najpiękniejsze miłosne arie z repertuaru musicalowo- operetkowego ze wspaniałymi solistami, chórem i orkiestrą.

W związku z tym, że mam nowy aparat telefoniczny i nie mam na nim włączonego messengera, proszę o wysyłanie informacji na inne komunikatory. Może być także nowy komunikator-telegram.



0 Comments:

Post a Comment