czwartek, 7 października 2021

 Wycieczkę mamy potwierdzoną. Przekroczyliśmy wymaganą liczbę uczestników, która miała decydować, czy jedziemy. 

 Jedziemy!

Nie będę zamieszczać szczegółowego programu, ponieważ wycieczka ma bardziej charakter "jesiennego spaceru po Szklarskiej Porębie" niż odkrywania nowych miejsc.

Jesienne Karkonosze zachwycają wspaniałymi pejzażami i ciepłymi barwami jesieni. Jedziemy po to, aby podziwiać złotą polską jesień w górach. Niepowtarzalne widoki w promieniach jesiennego słońca mamy zapewnione😉

Prognozę pogody sprawdzałam. Będzie słonecznie, ale średnio ciepło. Kurtkę należy zabrać, bo to już październik.

Ze strony Karkonosze.pl wybrałam kilka zdjęć dla zachęty.



 

Wyruszamy, tak jak napisałam wcześniej o g.7.00 z Wojnowa. Drugi przystanek koło przychodni Opil na Strachocińskiej, trzeci -przystanek na Olimpii, czwarty ok.7.15-7.20 pod Urzędem Wojewódzkim.

Powrót ok.18.00-19.00.

Autokar zamówiony, ale jeszcze nie dostałam wyceny. Nie bedzie to jednak wielka kwota przypadająca na uczestnika. Jeśli by przekroczyła moje prognozy, to dofinansujemy. Nie zbieraliśmy jeszcze opłaty, więc wszystko w autokarze.

Po górach chodzić nie będziemy, ale proszę zabrać wygodne buty. Kanapki i napoje również!!!

Planujemy spacer pod wodospad Szklarkę, ale pod Kamieńczyk nie, bo to ok.2 godziny marszu i trudniejsza trasa.

Muzea wchodza w rachubę, ale zdecydujemy w autokarze. Opłaty za te pojedyncze wejścia wynoszą po ok. 6-8 zł.

W związku z tym, że nie mamy kompletu, można się jeszcze dopisać.

RB

0 Comments:

Post a Comment