piątek, 22 października 2021

PODZIĘKOWANIE

 Upłyneło już kilka dni od wyborów do rad osiedli, a jakoś nie znalazłam czasu, aby zamieścić ten post.

Wynik wyborów do rady zapewne znacie. 

Nie dostałam się! I co może dziwne, ani przez sekundę nie było mi żal. 

Klub Aktywnych Kobiet i Klub Podróżnika nadal będę prowadzić. Nic więc sie nie zmieni. Rada jest przecież dla mieszkańców, a nie mieszkańcy dla rady.  Po co niszczyć coś, co dobrze funkcjonowało?

Składam Wam Wszystkim, moim wyborcom serdeczne podziękowania za oddane na mnie głosy!

173! To dużo, bo przypuszczam, że nie było pomyłek w oddanych na mnie głosach. Ja nie startowałam w pakiecie z nikim.  Ci, którzy się dostali mieli tylko 25 głosów więcej.

Przed wyborami miałam wątpliwości co do startu, dlatego się nie reklamowałam, nie robiłam plakatów, banerów, ulotek...

Chyba to nie przypadek, ta decyzja losu. Teraz jest czas, żeby zacząć coś nowego.

Dziękuję również pięknie mojej przyjaciółce Joli Skowrońskiej za te wszystkie wspólne lata w Radzie Osiedla Strachocin-Swojczyce-Wojnów i za wspólne inicjatywy, które razem podejmowałyśmy.

Teraz w nieco odmienionej roli kontynuujemy nasze działania na rzecz lokalnej społeczności.

RB

Spotkanie przy ognisku sprzed lat. To były moje działania dla ludzi i z ludźmi...



0 Comments:

Post a Comment