poniedziałek, 30 marca 2020

KWARANTANNA - PROPOZYCJE EWY

Cieszę się, jak do mnie piszecie, czy dzwonicie.Padają też różne propozycje odnośnie wykorzystania wolnego czasu. Oto jedna z propozycji od naszej koleżanki Ewy K.: "Mam parę pomysłów na aktywne siedzenie w domu,  które możesz podrzucić na bloga. Ja oglądam J.Sutryka na stronie miejskiej o godzinie 18.30 codziennie lub lepiej na Facebook Jacek Sutryk . Dzieciom czyta bajki o 12. Dzięki stronie miejskiej dowiedziałam się , że posiadacze karty bibliotecznej mogą założyć sobie aplikację Legimi- to darmowa biblioteka z zasobem 60 000 książek do czytania i słuchania, polecam. Forum muzyczne  na Facebooku też wieczorem o 19 udostępnia koncerty. Można też wirtualnie zwiedzać muzea np. zwiedziłam Muzeum Polin . Trzeba by jeszcze przypomnieć o wychodzeniu do sklepów, obowiązkowo maseczka i jednorazowe rękawiczki. Maseczki szyjemy same , wystarczy kawałek bawełny i gumka do majtek. wykrój na stronie http://stefcia.pl . Maseczkę po przyjściu polewamy wrzątkiem pierzemy i prasujemy . . . Pozdrowienia EWA"

0 Comments:

Post a Comment