sobota, 10 sierpnia 2024

Po powrocie z wycieczki na Litwę ogarnął mnie chyba duch wakacji, bo mając duże zasoby zdjęć, jakoś nie bardzo chciało mi się wrzucić na bloga cokolwiek. Na Facebooka nie wrzuciłam nic! Nawet żadnej wzmianki, że wyjeżdżaliśmy🤭🤔

Parę osób już mi zwracało uwagę i pytało czy coś się stało i czy wyjazd był udany? Sądzę, że był udany, a dla mnie nawet bardzo. Litwą byłam oczarowana. Piękny kraj👍
Pewnie tam jeszcze wrócę, jak zdrowie pozwoli.
W pierwszym dniu wyjazdu to jeszcze nie była Litwą. Zwiedzaliśmy Podlasie: Choroszcz i Wasilków. Uwielbiam Podlasie. Wyjeżdżaliśmy z Klubem Podróżnika 3 razy w różne rejony Podlasia, ale ciągle odkrywamy coś nowego. W Choroszczy i Wasilkowie jeszcze nie byliśmy. Letni pałac w Choroszczy należał do Jana Klemensa Branickiego, właściciela pałacu w Białymstoku, który zwiedzaliśmy ok.3 lata temu. Poniżej fotorelacja z bieżącego zwiedzania.







































0 Comments:

Post a Comment