piątek, 26 listopada 2021

PODSUMOWANIE SPOTKANIA PIĄTKOWEGO

 Nie miałam jeszcze okazji , aby podziękować moim Klubowiczom za piątkową niespodziankę, którą dla mnie przygotowaliście. 

Serdecznie dziękuję, że niezmiennie od lat pamiętacie o moich urodzinach i imieninach, spotkaniach z okazji świąt i innych uroczystościach. Było mi niezmiernie miło, że znowu mnie zaskoczyłyście💓😀, choć pominęłam spotkanie klubowe 12 listopada😄😁💗

Dziękuję jeszcze raz!





Na spotkaniu ustaliłyśmy też kilka ważnych spraw na przyszły rok:

-w ostatni weekend maja (3-4 dni) jedziemy na wycieczkę na zachodnie wybrzeże

-w ostatni weekend czerwca jedziemy na wycieczkę w góry(3 dni)

-w przyszłym roku robimy wycieczkę w Bieszczady, bo pomimo tego, że w Bieszczadach już byliśmy,  do wielu miejsc nie udało nam się dotrzeć.

-nasze Panie zaproponowały mnóstwo ciekawych kierunków wyjazdów na nasze 1-dniówki😀

0 Comments:

Post a Comment