niedziela, 2 maja 2021

WYCIECZKA 3.05.2021- INFORMACJE PRZED WYJAZDEM

Przepraszam, że nie zamieściłam tych informacji rano, ale za pół godziny będę miała gości i musiałam przygotować menu, upiec ciasto itd. Nie zdążyłam po prostu!

Wczorajsza wycieczka wypadła dobrze. Pogoda tylko rano była niepewna i padało. W momencie jak dojechaliśmy na miejsce, wypogodziło się, było słonecznie i ogólnie pogoda sprzyjała zwiedzaniu. Zdjęcia opublikuję później, bo teraz niestety nie zdążę.

W poniedziałek 3.05,2021 r. -  wycieczka: Szlakiem Orlich Gniazd. Zrobimy tylko kawałek z tego szlaku, bo to wycieczka 1-dniowa, a nie 3-dniowa, jak planowaliśmy wcześniej.

Jedziemy autokarem piętrowym, bo zgodnie z przepisami w autokarze na 1 osobę muszą przypadać 2 miejsca. Mamy odpowiednio duży autokar do ilości podróżujących. Małżeństwa  lub inna rodzina (np. siostry) mogą siedzieć razem.

Zabieramy prowiant i napoje na wyjazd, bo nie wiemy, czy uda nam się coś kupić w podróży.

Tak jak przy wczorajszym wyjeździe proszę o zabranie ciepłej odzieży, najlepiej "na cebulkę", bo pogody bywają zmienne. Parasol i okulary przeciwsłoneczne zabieramy również.

-Ruszamy o godz.6.15 spod Urzędu Wojewódzkiego (parking). Tam wsiada m.in. przewodnik. Ja wsiadam na ostatnim przystanku.

-Drugi przystanekg.6.30 -"Zagrodnicza" (zatoczka autobusowa), przy ul.Strachocińskiej.

-Trzeci przystanek g.6.30 -koło szkoły ul. Strachocińska, przystanek autobusowy.

Ja ze względów funkcyjnych oraz ze względu na chorobę lokomocyjną siedzę zwykle z przodu autokaru. Tym razem na piętrze nad kierowca.

Autokar zaopatrzony jest w toaletę, video, itd. W drodze powrotnej planujemy obejrzenie filmu:) Jedziemy z 2 kierowcami oraz przewodnikiem Damianem.

Powrót w późnych godzinach wieczornych.